mr.hyatto…….

Icon

the unfinished story…

kehidupan baru bermula…


haishh sudah lama aku x update blog ni, makin berhabuk aku tengok..hehe

dalam blog ni dah banyak aku buang post2 tentang kisah seorang taiko..pada aku benda yang dah lepas biarlah ia kekal dalam ingatan tak perlulah kita kongsi-kongsi  pasal lama-lama nanti akan memakan diri..pasal kat sini pon ada stalker..anyway life must go on..

setelah sekian lama aku menyepi dari rakan-rakan dan sahabat-sahabat yang mengaku sedarah sedaging kononnya, banyak pengalaman yang aku dah perolehi..banyak orang aku dah bercampur, yang tua dan yang muda..berkongsi cerita pasal sejarah, politik, kerjaya dan pengetahuan am..seronok beb! bila dah kenal ramai orang, peluang buat duit confirmlah ada..itu yang untungnya bila kita berbuat baik dengan orang..

hidup tanpa komitmen ni memang menyeronokan..banyak perkara seronok aku dah berjaya lakukan..dulu asik busy je dengan kawan-kawan seangkatan tapi sekarang aku dah selalu dapat meluangkan masa bersama keluarga..masa ni lah nak belajar window shopping dengan isteri..huhu paling best ialah sekarang ni aku dah bergiat aktif dengan sukan extream paintball..haha dari aku buang duit entah kemana-mana baik aku involve dalam sukan ni..banyak tempat aku dah sampai dengan sukan ni..kenapa aku pilih sukan ni, sebab sukan ni perlukan daya ketahanan fizikal dan mental yang tinggi..kene tembak sakit beb! mau sebulan baru hilang bengkak kat badan…akibat terlalu taksub sangat dengan sukan ni akhirnya dengan hormat aku telah mendaftarkan diri dalam pasukan simpanan tentera..haha berkhidmat sambil bergaji..inilah barulah namanya tentera..bukan kita yang bagi gaji.. 🙂

ramai juga yang bertanya pada aku, kenapa dah tak update blog?? hah sekarang barulah boleh..selama aku menyepi ni, aku banyak kan masa tengok history channel untuk study, banyak membaca dan banyak juga knowledge yang aku dah berjaya kumpulkan..hehe nanti ada masa aku akan update kan cerita-cerita yang best!

bagi sahabat-sahabat yang masih di belakang aku ketika susah dahulu terima kasih! betul cakap orang tua masa kita susah lah kawan-kawan yang setia akan support kita..kalau korang ada masalah call je aku..insyaallah aku akan tolong korang..tak sia-sia kita bersaudara..semoga persaudaraan kita kekal hingga ke akhirat..amin

 

p/s tak sabar nak berkongsi cerita2 sejarah dan konspirasi dunia…yeahh!!

Filed under: kisah bermula

2 Responses

  1. kimi says:

    Salam,

    Saya suka dengan article dari saudara. Saya juga ada menulis article. Bolehkah kita kenal untuk bertukar-tukar pendapat? Harap emial saya di kimi.owen@yahoo.com atau add di facebook. Tq.

Leave a comment