mr.hyatto…….

Icon

the unfinished story…

tahniah harimau malaya!!!


         

pada post kali ini saya ingin mengucapkan tahniah keatas kejayaan pasukan negara b23 kerana berjaya melangkah ke final sukan sea kali ini. harapan saya semoga impian kita utk melihat skuad negara memenangi emas pd temasya kali ini berjaya..insyaallah

malaysia akan menentang vietnam pd hari jumaat ini, saya berharap semua rakyat malaysia dapat mendoakan adik2 kita supaya pulang dgn emas supaya tidak lagi menghampakan harapan rakyat malaysia hendaknya..amin

berdasarkan statistik peluang negara utk menang keats vietnam adalah 50-50 ini kerana pada kiraan saya pd perlawanan kumpulan malaysia hanya kurang bernasib baik kerana pengadil perlawanan dilihat seperti berat sebelah..tp saya percaya pd perlawanan kali ini malaysia pasti muncul juara kerana skuad kali ini lebih bersemangat dan ditambah dgn jurulatih yg mempunyai taktikal yg setakat ini pd saya amat cemerlang skali..

ayuh!! bangunlah harimau!!

Filed under: harimau malaya

Leave a Reply

